Would you know my name, if I saw you in heaven?

Shit vad konstigt det är att vakna upp och komma på att man inte ska till jobbet. Men jag gick upp vid nio idag ändå, för jag vill inte vända om dygnen. Så jag håller på att tvätta mina kläder nu och kollar runt lite på internet, borde igentligen ta en promenad, men tar nog en tur på gå-maskinen och kör lite styrka så jag får upp pulsen lite.

Jag känner massa känslor just nu och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag längtar tills ikväll, för då ska vi till Norge och jag får äntligen se alla igen och så ska säga hejdå till hela min "andra" familj, jag längtar tills fredag för då har min bästa Elin fyllt 20 och ska firas med dunder och brak! Jag längtar tills helgen efter, för då blir den ständiga duon äntligen fulländad till den makalösa trion med Sandra, en sista helg tillsammans... sen längtar jag tills helgen innan jag åker, då ska jag fira min 20 årsdag, sen längtar jag tills jag ska åka. FAR AWAY!

Jag har blandade känslor för separationen med Tom. Vi står ändå i det klara att vi får ta det här året till vårt egna år och göra det vi vill. När jag är tillbaka får vi se vart vi står då, förhoppningsvis blir det som det är nu. Eller så inser vi att det kanske har varit våran tid. Svårt att förstå när det gäller ens andra hälft, ens själsfrände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0