Vattenlös

Igår hade tydligen ingen vatten, mer än vi på Kronoparken! HAHA, ibland lönar det sig att bo här. ;)
I allafall så kunde vi inte sälja vanlig dricka på jobbet så vi fick ge ut burkdricka! Man får inte dricka det, skölja grönsaker eller liknande så det är riktigt jobbigt att behöva tänka sig för hela tiden. De har massa vatten stationer runt omkring i Kommunen. Man är SÅ beroende verkligen.

I allafall så jobbade jag 11,5-20 och sedan ringde Malin och sa att jag var tvungen att hänga med ut. I det ögonblicket såg jag min fruktsallad och mitt soffläge försvinna in i dimman och bestämde mig för att vara lite spontan och hänga med! Och vet ni? Spontana fester är alltid det bästa! Jag hade det verkligen SKIT kul. :) En riktigt rolig utekväll som avslutades med mat på Sibylla. Tack Malin för en toppenkväll! <3

Idag ska jag fixa här hemma, det ser ut som fan här. Fråga mig inte hur vi lyckas grisa ner så jävligt, men det är pinsamt vad snuskigt det är här.... Nu kanske jag ska försöka ta mig lite frukost innan det är allt för sent.


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0