Torsdag (Löningsdag!!)

Jag vaknade runt 10 tiden och började dagen med att läsa klart SOLO. Därefter tog jag mig en rejäl morgonpromenix, riktigt gött väder ute ändå för promenad, hade givetvis inte gjort något om det var sol och lite mer vårkänsla... Min iPod var urladdad så hade inget att lyssna på, men det gick la bra ändå.

Idag ska jag skicka in hälsoundersökningen och polisutdraget.
Idag blir det jobb, stängning på en lönedag är ju inte sådär superkul då det antagligen kommer rulla på rätt mycket under kvällen. Dessutom rullar det ju även in en fin summa på mitt konto idag också! :)

Nu ska jag plocka undan lite och göra mig en kopp cappuchino med toblerone!


Dagens låt: Possibility- Lykke Li
Dagens helvete: precis när jag skalat min grapefrukt så spricker såret i läppen upp. Ja, ni kan ju räkna ut själva hur gött det svider i såret när en svinsur frukt vidrör dess område.
Dagens kläder: Underställ sen promenaden.
Dagens neeeeeed: Tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0