Thursday

Ingen sol som skiner på himlen idag, det suger stenhårt. Man blir så otroligt mycket piggare, gladare och framför allt positivare när solen skiner och det faktiskt känns att våren är på gång. Idag är det kallt, i allafall i lägenheten och jag skulle inte alls ha något emot att lägga mig under täcket igen och bara vara där under i värmen och må gött. Men, jobbet kallar och det är bara att sätta på smilet och se glad ut.

Det är otroligt vad bra det fungerar att låtsas vara glad, även om man inte är det så blir allting så mycket lättare.

Elin och jag var ju på Remember Me igår, Robert Pattinsons nya film och den var hur bra som helst!! Han är till och med snyggare i den här filmen är i Twilight. För nu såg han liksom mänsklig ut. Han var riktigt dreggelframkallande! ;)

Nej, nu blir det frukost och sen bara ladda inför jobb!!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hehe ibland behövs de väldigt lite för att få en på bättre humör ;) Gumman då :( Du vet vart jag finns (L)

2010-03-19 @ 23:52:25
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0