sunday ends

Nu är det inte allt för länge tills dagen är slut och jag har väl inte åstadkommit sådär jätte mycket idag. Men det är bara gytt att ha sådanna dagar ibland. Jag har hunnit plocka undan en hel del i lägenheten också, så nu känns det inte lika sunkigt, men priset för clean lägenhet skulle den knappast kamma hem!
Tom var hemma på en kort middag tidigare idag, han var trött och sliten, vilket kan vara lite jobbigt nu när allting annat är så jobbigt ändå...

Det kom ju lite snö förut och jag blir deppig av bara tanken. Jag vill ha vår, korallbyxor, sandaler, skinnjacka, sunglasses och allting annat som hör solen till. Nu börjar Gossip Girl också. Grymt härlig stad de befinner sig i och just nu ser jag fram emot USA så jäkla mycket! Men samtidigt inte då det smyger sig närmare och jag räknar ner tills jag lämnar allt. Familj, vänner, släkt och min andra hälft. Min andra hälft... <3


Nej, nu blire lite gg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0