Soliga Tisdag!

Idag är det tisdag och premiär av Desperate Housewives, som jag kommer missa eftersom jag stänger på jobbet ikväll... Och så missar jag reprisen på söndag för då jobbar jag också stängning, vilket härligt sammanträffande? ELLER INTE! Förhoppningsvis kan jag se det på internet, om det nu funkar.

Har för övrigt hunnit med massa saker idag! Morgonpromenix, tvättat två maskiner med tvätt, städat hela lägenheten inklusive moppning och nu ska jag snart göra mig lite mat. Jag är vrålhungrig men vill ändå inte äta för tidigt. I morgon kommer min barndomskompis Lollo hit vilket ska bli super kul! :-)

Hon kommer och kollar lägenheten och sen blir det väl stan för hela slanten! Vi tappade kontakten när vi började gymnasiet men nu har vi hittat tillbaka lite granna.

Nej, nu blire nog en kopp kaffe och förhoppningsvis dövar den hungern liiiiite.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0