Ny dag, nya möjligheter?

Vaknade för drygt en timme sen. Och idag blir det ingen morgonpromenad, spelar ingen roll hur lockande solen är, inte idag. För jag är helt slut. Två kvällar av stängning har tärt på mig och jag stänger idag och mån också! Det är rätt mastigt, men bra för plånboken. :-)

Idag tänkte jag bara slappa. Blir pannkakor idag igen, en kopp te i solen från mitt fönster och sen bara ladda.
Mamma och mormor kommer kommer och hälsar på i morgon, ska bli kul! Mamma är här nästan en gång iveckan, men vem klagar på gratis fika och middag på stan? Inte jag i allafall!

I natt när jag kom hem runt halv fyra tiden så möttes jag av den äckligaste lukt jag kännt på länge! Någon invalid människa har spytt i trapphuset!!!!! Det var fan inte lite heller och lukten var hemsk! Så man kan ju undra när det blir uppstädat, städarna kommer väl inte förrän till veckan! Om ni trodde jag skulle göra det? NO WAY!


Nu blire tv igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0