Natti natt!

Lite uppdateringar runt 2 tiden på natten har väl ingen dött av? :P Stängningen på jobbet gick jätte bra, var riktigt effektiva! Så nu sitter jag här framför datorn och käkar lite chips och strökollar på tv i ögonvrån, tänkte snart byta ställningen och förflytta mig till sängen och spikmattan och sen sova sött. Tom är ju i Norge, så ska bli så otroligt tråkigt o sova själv.......

Badmintonen gick bra, dock spöade Tom skiten ur mig. Till och med när han var snäll och inte spelade så bra så förlorade jag... Ont i hela kroppen har jag och det ska bli intressant hur jag mår i morgon, kommer nog vara stel. Har fan inte använt så många av de musklerna jag använde idag, på länge. Men det var kul och hitta på något tillsammans. Även om jag såg ut som en ninja med mina moves, hoppande runt på ett ben och racket som ett samurajsvärd så var det kul.


Nej, nu ska jag sova, så man inte vänder på dygnen totalt! Tre kvällar/nätter kvar!


Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0