Let it be

Jag kom hem rätt sent i går och somnade inte förrän efter tre tiden. Fick gå upp i skaplig tid ändå för att fixa i ordning lägenhten för Sofia och Malin skulle ju komma på besök! Hur som haver så drog jag till stan innan jag skulle hämta upp dem vid 13 och hann förbi Åhléns fotoautomat för att få ett foto till mitt internationella körkort (som jag inte kommer att behöva så länge).

Våfflorna blev skit goda och sällskapet gjorde ju det hela ännu bätter! Fy sjutton vad jag kommer sakna alla er på jobbet som jag faktiskt nu börjat komma så nära. Det är tråkigt, men facebook är ju riktigt bra för sådanna hära tillfällen. :)

Fick mina visumpapper idag, den 12 april äre dax! Och vilken procedur alltså. Shit. Elin och jag tänker dra till Sandra helgen innan och sen ha en heldag i huvudstaden innan vi drar hem igen. Ska bli så jävla kul! :D En resa vi planerat så länge och nu kom den så jäkla lägligt!

Allting rullar på som det ska och nu är det bara sol och värme som saknas!! :)

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0