Ledig dag

Idag är jag ledig! Riktigt gött för ryggen smärtar.... Det som står på agendat idag är att äta på restaurang med älsklingen och sen bio "Remember me" med Elin. :) Lagom onsdags sysselsättning om ni frågar mig!

Har pratat otroligt mycket med min hostmom nu på senaste tiden och nu är flygbiljetten ändrad till 3:e maj. Känns skönt, jag menar, vad ska jag sitta här och häcka för? Mamman blev jätte glad när jag erbjöd mig att komma tidigare för att kunna hjälpa henne med barnen under all planering och allt som skulle ske i maj. Känns lite spännande att kastas in i släktkalas och dop direkt man kommer! :)

Mamman berättade i går att de kommer att betala mitt körkort som jag kommer ta när jag väl är där! Riktigt kul att få ta körkortet än en gång fast i ett helt nytt land!! :P Jag är sååååååå förväntansfull på vad som komma skall.
Det är inte alls länge kvar nu! :D

Nu ska jag svida om och betala lite au pair grejer och mina korallbyxor som kom igår och som passade helt jäkla underbart bra!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Jag har lite att berätta för dig nästa gång vi ses. Vi har gjort slag i saken så att säga. Vi tar de inte i bloggen iaf :P

2010-03-18 @ 00:01:42
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0