Längtan!

Idag är det fredag, vilket skulle ha inneburit fredagsmys med Tom ikväll. Men eftersom folk är sjuka och hemma för vård av barn så behövde de någon till att stänga, jag sa att jag kunde. I samma veva insåg jag dock till min förfäran att det är löningsfredag (NOT FUN) och efter vi har stängt så ska vi också in till City och jobba lite natt. Jag ska upp och ha frukostbuffe med Bea jue på Plaza i morgon klockan sju!!!! Inte heeelt perfekt time-at av mig, men det får gå ändå.
Jag kommer nog få ihop lite runt 40 timmar eller till och med mer den här veckan så det är ett fint avslut på min karriär. ;)

I allafall så kommer Tom hem om en timme, då ska vi ha fredagsmys. Även om det är mitt på dagen och inget bra på tv. Vi ska käka pizza, fruktsallad och se på Bröllopsfotografen vilket ska bli underbart mysigt. :)

Min Hostfamily får snart sitt andra barn, vilken dag som helst ska hon komma!! Är så otroligt excited. En liten babygirl som jag ska få ta hand om! :D It´s getting closer.

Ha en trevlig fredag!

Den bästa klassen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0