Känslolös

De senaste dagarna har jag slutat känna saker. Jag kan inte känna riktig glädje, inte riktig sorg, ingen riktig ilska. Ingenting. Jag känner mig helt likgiltig och alla andras problem ligger som tunga stenar på mina axlar och stressen över att försöka lösa allas problem tar kål på mig. MEN jag kan inte sluta bry mig, jag måste försöka hjälpa till så mycket det går.

Jag och min "nya" mamma har bestämt att jag ska resa en vecka tidigare. Jag valde att göra det då babyn kommer i slutet av mars i stället och då får jag lite mer tid att komma in i allt plus att jag kan vara en hjälpande hand då de har mycket att stå i under maj. Vi ska även till beachouset i maj vilket ska bli super spännande! :)
Känns riktigt gött att min hostmum är med och jobbar för Cultural Care så hon kan fixa det mesta!

Nu ska jag faktiskt laga lite mat och sen ladda för jobb. 16-01.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Du är en värdefull person gumman! Du kommer komma väldigt långt med de du gör! Du är en fantastisk människa som får alla runtomkring dig glada. Utan dig på jobbet hade de varit dötrisst och tyvärr kommer de snart att bli det igen :( Men jag önskar dig all lycka i världen! Du är en toppen tjej!

2010-03-16 @ 21:03:42
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0