Ich bin müde

Efter fyra stängningar på rad så känns det som att man sakta men säkert är påväg mot stupet. Man är öm, trött och utmattad. Många tycker säkert att jag klagar och det gör jag också, men många av er förstår nog inte vilket tungt arbete det är att stänga en restaurang med all disk och allting som måste göras rent (precis varenda grej, yta och sak). Man ser inte allt det där ifrån kassan. Men idag var det tungt att gå upp, även om jag råkade sova lite för länge än jag borde ha gjort...

Ska snart iväg till jobbet, ett kortispass står på agendan idag, riktigt skönt!
I morgon ska jag fika med älskade Elin, jobba igen och på torsdag kommer nog Louise hit, fredag är städdag och på lördag blire jobb och sedan utgång med tjejerna på jobbet! :D


Så, idag är det tisdag med Desperate och Cougar Town. Ska bli gött o bara slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0