I natt jag drömde...

Igår var det dags för personalmöte igen vilket inkluderade lite bowling efteråt. Var riktigt roligt, är kul att umgås utanför jobbet! Idag är jag i allafall välförtjänt ledig och håller på att tvätta och plocka i ordning, tjejerna från jobbet kommer hit på lördag för en liten avskedsfest. Gissa om det är det enda vi snackar om på jobbet? :P
Ska i allafall bli otroligt kul, mindre kul att jag måste upp och jobba på söndag...

I kvällningen ska jag med Malin på jobbet, till Bergvik och kika lite. Kanske hittar något fint som jag kan spendera mitt presentkort på? :)

Funderar på att städa idag och dra hem till torsby i morgon istället... Jag saknar valpis!! Dessutom behöver jag hämta lite flyttkartonger och börja packa lite stuff som ska förvaras under året/åren (beroende på hur länge jag vill stanna).

Måste bara beklaga mig över att min telefon är trasig också.... Råkade tappa den i golvet igår, tangentbordet vägrar fungera och när man börjar skriva på det så låser sig hela telefonen........ SUG!

Ha en trevlig torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0