Guten morgen

Idag är det ingen vårsol som lyser och jag börjar smått få panik för att våren inte riktigt dykt upp ännu. Däremot regnar det riktigt mycket  och liknar mer hösten.
Tom stannade hemma lite längre nu under morgonen så vi hann äta lite frukost tillsammans! Inte varje dag det händer, typ aldrig.

Min frukost bestod av ett glas Proviva, en skål med honungsmelon, kiwi och youghurt plus ett riktigt fullkorsbröd.
Jag älskar fullkornsbröd och tycker det är mycket godare än de vanliga vita. I allafall så köpte jag ett sånt där kompakt paket med tunna brödskivor i med solroskärnor. Jag lyxade även till det med Philadelphia ost och skulle hugga in på det igår och det smakade precis som bark. Precis som att jag tagit en del av en barkbit och kletat på lite mjukost. BLÄ.

Men nu ska jag bannemig äta skiten, även om bitarna blir mindre och mindre för varje dag. xD

Idag är det jobbet som gäller. 15.40-01 (eventuellt senare...)

Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0