Future

Idag beger sig en arbetskollega till Peking, han ska åka "jorden runt" under tre månader. Rätt så hårt avundsjuk men jag drar ju snart iväg på mitt egna lilla äventyr. :) Det roliga är att kollegan avslutar sin resa i Washington så vi ska faktiskt ses där i juni! Inte varje dag man stöter på bekanta i en världshuvudstad.

Idag skiner solen och jag ska ta en promenix till Universitetet nu och äta med Tom. Han ville så gärna ha sällskap så jag får väl ställa upp. Dessutom ska jag inom konsum på vägen hem och köpa pannkakor. Jag åt pannkakor sist innan studenten! Förstår ni hur länge sen det var? Dessutom gillar jag köp pannkakorna, de är jätte goda. Plus att jag inte kan köpa hem ingredienser eftersom jag flyttar snart och Tom kommer aldrig göra pannkakor.

Ja, lite vettig information sådär på fredags förmiddagen. Kan ju också tala om att jag ska spela badminton med Tom idag i Racketcenter! Haha, ska bli spännande! Det trodde ni inte va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0