Framtidsplaner

Idag är en riktig såndär dag där man inser hur jävla bra man har det!
Jag har underbara vänner som jag verkligen kan lita på och som alltid finns där, jag har fick min Au pair resa bestämd redan andra matchningen efter knappt 1 vecka i programmet och den verkar helt underbar. Det bästa med allt är att mamman är LC och verkligen kommer ta hand om mig och hjälpa mig med allt, de kommer ju till och med betala mitt körkort! Dessutom har jag redan två vänner i området. :) Jag har världens bästa svärfamilj och en underbar pojkvän som är så otroligt förstående och hjälpsamma.

Sen min familj, tack mamma och pappa för att ni ger mig den här resan och låter alla mina besparingar vara orörda. Tack för att ni alltid finns där och stöttar mig!

Shit, idag är det verkligen en lovprisning till Gud, men jag är verkligen så otroligt tacksam för allt.
Att jag om lite mer än en vecka kommer befinna mig på Östkusten med två av mina närmsta vänner gör bara allting ännu bättre! Att Bea alltid pushar på och är så otroligt ivrig att få hälsa på gör så mycket för min inställning.

Always on my mind, always in my heart.

Vad är du extremt tacksam för idag? :)

Kommentarer
Postat av: BEA

Jag är extremt tacksam över att få vara din vän!!! Du är bäst! Pussar

2010-03-31 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0