Beslutsångest

Hela lägenheten är städad, tvätten tvättad, tumlad och upphängd och maten är gjord och äten. Så kan det bli när man bara är hemma under dagen. Men skönt att jag städade undan idag så jag kan åka hem till Torsby i morgon över dagen. Måste hämta lite flyttlådor och sådär, så det passar utmärkt.

På kvällen ska Jacqueline och jag gå på bio, ska bli riktigt mysigt. Killarna är ju ändå ute och roar sig på eget håll.

Min hostfamily ska snart få sitt andra barn, otroligt spännande och jag ser verkligen fram emot att få lite bilder att titta på och drömma mig bort i. :) LÄÄÄÄNGTAR!

aya, nu ska jag kanske göra mig iordning lite... Pyjamas hela dagen är inte heeeeeelt okej.





Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0