Baby Addison!

Min värdfamilj fick sin lilla bebis igår! :) Liten flicka vid namn Addison och hon är sååååååå söt! Längtar som en idiot tills jag ska åka och ta hand om gullungarna dagarna i ända. (:

Idag kom la familia till stan och jag fick mig en fin blommig huvtröja, en ny sjal, strumpor och ett par snygga ecco skor. Jag försöker inte handla så mycket eftersom jag vet att jag snart ska iväg och inte behöver ta med mig så mycket utan handla där.

I morgon kväll bär det av till Norge, vi stannar där tills torsdag, sen bär det av till torsby på fredag eftersom älskade Elin fyller 20!! :D Så det är lite att hinna med, men det går allt an!

Gjorde även sista dagen på jobbet igår, var faktiskt lite sorgligt att lägga av sig passerkortet och namnbrickan, men jag avslutade på topp!! Fick stå på bord och göra burgarna, det var hockeyrusch så vi stod på bordet från 17.15-20-30! Jobbade över en timme och stämplade ut med en lapp som det stod 42,50 timmar! Yeeey. :)
Känns så otroligt konstigt o inte ha ett jobb att gå tillbaka till, men nu är jag tillbaka till verkligheten och kan fokusera på allt som ska göras.

I dag hann jag med att träffa Bea! Lovely som alltid. I morgon ska jag träffa Elin och boka tågbiljetter till Sandra, kopiera mitt körkort, tvätta mina kläder (Ja, vi tvättade separat nu eftersom Tom har fyllt hela tvättkorgen och golvet med sina kläder o det blir MINST 6 maskiner), packa inför Norge, åka till Norge! :)

Fullrulle!

Ha de bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0