Avskedsparty

Dålig update här. Men är man upptagen med bio, jobb och vänner så är det inte mycket tid left. Men idag, befinner jag mig faktiskt hemma i Torsby, eller just nu rättare sagt. I morgon ska jag på hälsokontroll i Sunne så jag beslutade mig för att åka hem ikväll redan och slippa stressa upp.

Gårdagens kväll innehöll många fina stunder. Tjejerna från jobbet kom hem till mig och med sig hade de ett jätte fint kollage där det stod med stora bokstäver "Ronja, vi kommer sakna dig!". Jag blev hur rörd som helst! En riktigt lyckad kväll med härlig frågesport som togs hem av Carro och sedan utgång på Nöjes. Dock avslutade jag kvällen 01.40 då jag skulle masa mig upp och jobba i Grums idag.

I morgon ska jag skriva på pappret och om två veckor börjar jag packa ihop mitt pick och pack och laddar inför USA! :D

Nej, nu blire lite tv.

Chiao!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

2010-03-14 @ 23:08:26
Postat av: Malin Holst

Guu va bra att du tyckte om den :D Jag som har kämpat så i veckan med att klistra och klippa :)Ja, absolut de får vi mer än gärna göra tycker ja! :D Puss

2010-03-14 @ 23:08:27
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud vad roligt för dig att åka iväg!

När åker du egentligen?

KRAM!

2010-03-15 @ 20:11:40
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0