Are you...

Har precis avnjutit en god kopp te och väntar på att min andra hälft ska komma hem. Blev två extra timmar på jobbet idag så det känns skönt att komma ikapp timmarna jag missade förra veckan. Har inte hunnit göra så mkt, menade att städa garderoben och börja packa ihop lite till min flytt, men orkar inte. Kanske kan bero på att ryggen känns värdelös och foten irritersamt smärtande? Kan bero på det.

Det är knappt två månader kvar tills jag lämnar Sverige för ny mark! Två nya "syskon" och nya föräldrar som verkligen verkar helt underbara! En liiiiiten bebis på knappt 1 månad och en lite kille som snart ska börja skolan, hur kul ska det inte bli? Att de sedan har ett beach house vid Long Beach och morföräldrar i Florida som vi ska hälsa på flera gånger om är LOVELY! Just nu känns allting toppen, bortsett från att Tom inte längre kommer finnas i min vardag....

Alltid finns det regn där det finns solsken...


Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0