6 Mars 2010

Idag skiner solen igen och jag har hunnit få känna dess strålar rätt många ggr idag. PÅ min morgonpromenad, sedan promenaden till och från Bea och när jag satt och solade några minuter i fönstret. Jag älskar verkligen solen och skulle aldrig klara av att bosätta mig på ett ställe där solen typ aldrig skiner (Forks? Om mr. Cullen bodde där så skulle det absolut inte vara fel, men nu gör han ju inte det, så då är det nog inte överlevligt...)

Tom är fortfarande i Norge och jag längtar dit som aldrig förr!! Har inte varit där sen i början av Januari och jag tycker verkligen det är jätte kul o hälsa på alla för jag tycker så mycket om dem! Men den här helgen åkte Tom utan mig och jag får snällt infinna mig på jobbet för stängning hela helgen. Men, pengar. Alltid pengar.

Jag känner mig laddad inför mitt äventyr om två månader, riktigt laddad!!

Nej, nu ska jag fortsätta slaaaaaaaaappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0