You have a match

Again! Det är gåår som smält smör i solsken. Men har gott om tid på mig så behöver inte stressa över att välja. Även om de matchningarna jag fått är riktigt bra! Fortsätter jag med tre matchningar i veckan så blir det ju hur bra som helst. :)

I morgon åker Tom och lite av The Formula gang till England och motormässa. Jag blir själv tills på lördagnatt, men jobbar varje dag så det ska väl gå fint. I morgon kväll kommer även Bea hit på te och lite snack vilket ska bli super mysigt. Så behöver verkligen dammsuga efter killkvällen och göra i ordning lite här som jag vill, så jag slipper ha någon hängande över axeln som talar om för mig att vi inte kan ställa skålen där, för på DEN platsen har den alltid varit, så där ska den vara.

Nej, duschen väntar. Sen ska jag krypa ner i sängen med te och smörgås och försvinna in i Bella och Edwards värld igen. (Är inne på fjärde gången att läsa serien! Besatt? HELL YEAH!)


Ha det bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0