Tell me your story

Blä för allt idag. Riktig skit dag vad gäller allt, var seg på jobbet o då blir dagen sådär extra lång. Men nu är jag hemma och har försökt spela in låtar, men någonting är mongo på min dator då det blir hackande ljud. >.< Nu tänkte jag gå lite på maskinen och sen ta en låååång dusch med lite peeling såsom ansiktsmask, hårinpackning, nagelfilning osv. En kopp te är ju givet ofc!

I morgon kommer mamma ner o vi ska gå på stan o handla mycket på mellandagsrean! Tummen upp för rea tycker jag! :) Idag skulle jag byta en klocka jag fick av Tom. Vi var dit i onsdags och bytte färg och killen gav mig visningsexet. Aja, spela roll tänkte jag, men senare på kvällen visade sig lite olika defekter så jag åkte tillbaka idag för att byta den eftersom jag varit i Norge hela helgen. Vet ni vad killen svarar när jag säger att knapparna inte åker ut tillbaka och att den låter konstigt?

Att den gör så. Den ska bara se snygg ut var hans kommentar, det spelade ingen roll vilken jag bytte till så skulle det inte göra någon skillnad. ?????? Idiot. Affären söööög GETBALLE. Ballroom har verkligen gått ner sig, fyfan. Helt jävla värdelös affär. (Sådär, avreagerat mig lite)

Ja, så nu sitter jag här med en inte helt fungerande klocka, för klockans funktion var att "se bra ut". 

Nej, få upp flåset lite då.
Ha't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0