Sunny day, lalala..

Har precis avnjutit en god frukost bestående av jordgubbar, hallon och vaniljyoghurt plus knäckebröd och en kopp te! Skönt o slippa stressa över att man ska på jobbet, jag tycker om mornarna när man bara kan dega. :-P
Men helt degigt blev det inte eftersom jag plockat undan alla julsaker, orkar dock inte dammsuga så tänkte att Tom får stå för den aktiviteten.

Ska hämta upp Elin om drygt tre timmar, vi ska fika! Gissa om jag längtat stenhårt efter Wayne's underbara latte?! Att det förhoppningsvis finns lite mellandagsrea kvar gör inte precis saken sämre. Så tre flugor i en smäll, fika, vän och rea!

Nu tänkte jag faktiskt lyxa till det lite med glass och varma jordgubbar och hallon! (Det är ju fredag och eftersom jag jobbar kväll precis hela helgen så blir det inget annat gott :p)

Ja, men vi säger la så. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0