Resume 2009

Haha, bara för att jag är så jävla glad och förhoppningsvis kommer ha L.A i mitt sikte forsatt så ska jag ge en sammanfattning av 2009. 


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer faktiskt inte ihåg. :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neeei.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte nära på det viset...
5. Vilka länder besökte du? Italien (ROM) och England (Birmingham) Norge ofc.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Träffa mina nära varje dag.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Studenteeeen!
8. Vad var din största framgång 2009? JOBB efter knappt två månader som arbetslös! :D
9. Största misstaget? Husker ikke....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes, alltid.
11. Bästa köpet? Allt för många :P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder o hyra :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Vart ligger landet där man böjer bananerna" (ingen favorit bör kanske nämnas) :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lyckligare, lätt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv mer. Mentalt och fysiskt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? .....
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med farmor o farfar först, mormor och morfar och de 15 övriga på kvällen. :)
19. Blev du kär i år? Ja, ännu mer kär i Tom! (Om det går? :P)
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!!
22. Största musikaliska upptäckten? RP, Fine Frenchy
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny laptop!! Alla Twilight böcker. :)
25. Något du önskade dig men inte fick? NY bil.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade på dagen, träffade flickorna på kvällen med mat o mys på Bredvika :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det väl alltid!?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mitt i livet...
29. Vad fick dig att må bra? Tom, klasskamraterna, flickorna, familjen o älskade Seja!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Dum fråga, mr. PATTINSON OFC!!!!




Sådär, nu ska jag filosofera på spikmattan med boken "Diagnos duktig" som jag fick av Sandra i 19 årspresent. :) Sen äre vänner 22.55 :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte beställa ett riktigt hår från www.rapunzelofsweden.se

Jag beställer ett ganska mörkt tänkte jag, Som nästan liknar min hårfärg sen så färgar jag både mitt hår och löshåret när det kommer.

Egentligen kostar det jag vill ha ungefär 1100 men nu kostar det 890!

Och jag tänkte ta clip on som bara är som kammar för jag vill inte hålla på och klistra och grejer! :)

2010-01-07 @ 12:17:58
URL: http://aoppaopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänkte beställa ett riktigt hår från www.rapunzelofsweden.se

Jag beställer ett ganska mörkt tänkte jag, Som nästan liknar min hårfärg sen så färgar jag både mitt hår och löshåret när det kommer.

Egentligen kostar det jag vill ha ungefär 1100 men nu kostar det 890!

Och jag tänkte ta clip on som bara är som kammar för jag vill inte hålla på och klistra och grejer! :)

2010-01-07 @ 12:18:14
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0