Omöjlig natt

Ja, ni kan ju gissa själva hur mycket jag sov i natt. Typ inget och de få drömmarna jag drömde var stressiga. Är fortfarande helt stressig över vad som ska hända. Vill jag verkligen planera mitt liv två år framöver? Det är helt fel kust och helt fel klimat, men samtidigt så är det inte för vädret jag åker dit, utan för erfarenheten. Så hur gör man? Jag kommer vara 22 när jag kommer tillbaka, 22 år.

Ja, vad gör man? I morgon innan jobbet tänkte jag svara på hennes mail och så ska vi anordna ett samtal.


Tom har dragit till England så nu är jag själv. :( Men Bea kommer hit på fika i kväll. :) Jag känner för att gå ut, om inte Sofia o jag ska ut på lördag så kommer ju faktiskt älsklings Sandra hit inom en snar framtid och då ska vi på Nöjes med Elin! :D Girl's night ONLY! Riktigt gött.

Nej, duschen, frukost, dammsuga o sen joooooooobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU kan du se hur löshåret blev på bloggen.

Det är inte riktigt klart än eftersom jag ska färga och klippa lite men nu finns iaf en bild!

kram!!

2010-01-14 @ 08:54:41
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0