OMG

Ja, då är det klart. Jag har en familj i Maryland och det känns otroligt bra. :D Hello America! Hello may.


Idag är jag ledig, igår åkte jag på jobb och var hemma strax innan två. Hade det lika kul som vanligt med Sofia och Anton! :) Heller inte helt fel med lite extra timmar den här månaden. Men nu känns det bra, mina besparingar behöver inte röras förrän jag ska börja plugga på universitetet för jag får hela USA paketet av mina föräldrar.
¨Åh, är helt exalterad nu när jag faktiskt ska iväg! Nu ska jag tjata på Tom att vi måste åka till England i början av april/slutet av mars. Har velat åka dit igen ända sen vi var där för drygt ett år sen! Jag tycker att alla som har en chans, dra till England ffs!

Har dock inte varit i London, vilket jag absolut vill nu. Men landet i sig är riktigt trevligt, härlig dialekt, bra priser och fotbollen givetvis! (även om jag själv inte är fullt så intresserad som Tom) :-P

Men nu ska jag äta frukost och sen bege mig ut på en promenix. Behöööööver lite luft.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää, va härligt att få åka i väg på ett sådant äventyr! Jo då det rullar på i skolan, snart trillar studentmössorna in och sen är det "bara" att invänta dagen D :) Du skulle med på rallyt va? Med maskingänget?

2010-01-19 @ 16:58:38
URL: http://xophia.blogg.se/
Postat av: Bea

Du är grym! Pussar

2010-01-19 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0