Morsning korsning!

Nu sitter jag och avnjuter lite frukost eftersom jag inte kom i säng förrän innan tre i natt. Blev kvar för att stänga på jobbet i går för att en tjej fick migrän, vi var klara riktigt snabbt och jag var hemma redan innan 1! :) Det händer inte för ofta kan jag tala om. Men alla timmar tackar vi för i dessa tider.

Har svarat på mailet och nu återstår bara samtalet. Känns riktigt skönt att mamman är "mamman" för alla au pairer i området och skulle göra allting mycket lättare för mig vad gäller träffa folk och college. Vi får se hur det blir, kanske klickar vi inte alls när vi väl pratar med varandra. Men jag fick cred för min engelska, för de hade skrivit särskilt att de ville ha en AP som pratade mycket bra engelska. :)

I kväll hoppas jag Bea kommer hit för jag behöver verkligen prata av mig, Elin, Sandra och Michaela har redan blivit bombaderade så ska bli kul o få lite fler åsikter. Men först blire jobb och en liten tur på stan o shoppa lite till mamma.

Ja, så är det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket, Trivs som bara den i det!!

Färgen heter brun svart, Var lite för mörk för min hårfärg så nu ska jag färga min vanliga hår lite mörkare!

Verkar vara ett riktigt bra hår!!

Kram!!

2010-01-14 @ 18:09:45
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0