Lättnad

Nu behöver jag inte oroa mig mer, för allting är klart. Det enda som återstår är att betala allt som ska betalas samt göra en hälsoundersökning OCH skicka in till polisen o få ett registerutdrag (igen), eftersom jag helt missade att det inte får vara mer än 3 månader gammalt. Tur att jag inte hann göra hälsoundersökningen innan.

Ikväll tänkte jag läsa lite i systrar i jeans, jag älskar dom böckerna, även om jag är inne på mitt 20:e levnads år. :P Tänkte även gotta mig med lite chips och dipp (!) Ja, det är mitt i veckan, men jag har slutat med lördagar och äter när jag har lust i stället, vilket inte är så ofta.

Hade ett låååååååångt samtal med Sandra förut, var riktigt trevligt och det långa avståndet existerade inte. Men nu efteråt, så ploppar det upp igen och vetskapen att det inte bara är att åka dit när man har tråkigt är riktigt ledsamt. :'( Men på fredag kommer hon hit och ska med mig o elin ut. Först äta och prata i kapp alla timmar vi förlorat, sen det sköna med förfest när man är riktigt tjejiga och fixar i ordning sig och sedan utgången.

Jag älskar mina vänner, NI vet vilka ni är. <3




Jag är trött på avundjuka människor!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: åh, Vad glad jag blir när du säger så.

Roligt att det syns att man tagit framsteg, Resan till sina mål är inte alltid dom lättaste, Men när man får komplimanger för det värmer det mer än någonsin.

Och JAG LOVAR att inte vara kvar i Torsby länge till.

Kram!!

2010-01-20 @ 19:20:27
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0