Kylans återvändo

Brrrr... It's cold in here!
Det är kallt igen, kylan smyger sig sakta tillbaka och det suger. Jag tycker inte om kylan, den förintar all värme, speciellt här uppe i hörnet. >.<
Var inte alls så mkt på jobbet idag, trots lönehelg. Men jag hade det trevligt som vanligt. (Y)

Hur som haver, när jag slutade så hade jag fått sms av nån jävel som undrade om jag var singel. Flera gånger........ När man inte svarar så fortsätter de skicka? Trögfattade.

I kväll blire lite träning, lång härlig peelande dusch och kl. 21 börjar "I taket lyser stjärnorna" på canal+. Jag tycker den filmen är jätte fin så det ska bli en skön avslutning på kvällen. :-) I morgon äre jobb igen 12-19. Nya tag när det är ny vecka och ny månad!

Chill out!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vänsta här nu? Har du OCKSÅ fått ett sms och frågan om du är singel? Då kan jag bara säga såhär: Jag vet att det finns minst två till och det är JAG och Anna. Skumt värre! Vem fick du ifrån?

2010-02-08 @ 13:09:56
URL: http://xophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0