Kall dag!

Igår ringde arbetsledaren och frågade om jag kunde hoppas in o jobba idag 12-19, OFC! Så där har jag befunnit mig idag, i DT luckan (där bilarna beställer) så jag kan inte precis påstå att jag är varm o go utan mer kall och helt torr på både händer och i ansiktet :S ALLA timmar tackar vi för!  Men nu är jag hemma o tänkte ta en tur på gå-maskinen och sen ta en härlig dusch!!

JUst nu ser jag The biggest Loser på tv:n, riktigt intressant och jag tycker det är så otroligt bra av dem att de förstår att de inte kan fortsätta som de gjort och fy fan vad de jobbar! Dock tycker jag att det har blivit lite för mkt "tävling" i det hela och alla tänker strategiskt. själv är jag mycket nöjd, då jag gått ner 9 kg sen studenten, 9 kg som jag under mitt "handikappade" år, la på mig. Men nu börjar det mot rätt håll, 4-5 kg till och jag är nöjd.

Nej, nu ska jag själv bränna lite fett!

Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0