Jobba!

Igår ringde de från jobbet o frågade om jag kunde ta stängnings passet istället. Klart jag kan! Pengar klarar man sig verkligen inte undan och speciellt inte när jag framkallat något slags köberoende. >.<
Får verkligen skärpa mig nu, men det är svårare än vad man tror. Man kan ju behöva grejorna man tittar på. :-P
Har i alla fall bestämt mig för att beställa hem jeans i antingen klargult eller korall, men då återstår det ju vilken färg. Båda färgerna är otroligt snygga och blir otroligt fräscha nu i vår och sommar, men jag kan inte ta båda.Det går faktiskt inte. (Tänka på ekonomin igen...)

Ja ni, livet är inte alltid lätt. Jag tänkte fördriva de fortsatta timmarna med lite pyssel här hemma och äta lite mellanmål innan jobbet i form av yoghurt och jordgubbar plus banan! Tänkte faktiskt äta middag från Oliven idag (ligger precis bredvid jobbet) och hoppas att de har quinoa och kycklingsallad kvar. Det är precis vad jag skulle behöva idag!!

I morgon blire heldag på jobbet igen så då hinner jag inte med en springtur heller... Typiskt, när jag väl kommit in i träningsfasen så är det dags för nya grejor med foten igen, slår verkligen aldrig fel. Hoppas bara den här operationen gör mig handikappad för länge...


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt härligt!:)

Jaa jag hade faktiskt tänkt det och det är ju roligare om man slipper vara den enda tjejen:P Så hoppas verkligen att du kan bli med! :)

2010-01-21 @ 15:50:03
URL: http://xophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0