Jeans

Min dator är ju hemma i Torsby hos teknikbrorsan för rehab efter ett kaotiskt virusangrepp. Så det innebär att jag sitter på den stationära (ja, vi har 3 datorer på bara mig o tom...) och de tangenterna suger getpung efter all öl o drinkar som droppat i det under fest.

Jag stänger ikväll, hemma runt ett hoppas jag!! Kroppen känns helt körd efter så många stängningar under veckorna som gått så ska bli skönt med lite vardagspass framöver. Men nu ska jag beställa lite försäkringar och kanske orkar beställa mina koralljeans? Orkar inte vänta på att mamma också ska beställa något, jag vill ha dom NU! Dessutom hinner de säkert vara slut innan jag orkar beställa.

På fredag kommer Sandra till town, utgång på oss tre! :D Hur kul som helst, en riktig tjejdag med middag ute och sen fest slår ju aldrig fel! <3

Nej, nu blire kaffe och bullar. Robert Pattinson är på Ellen Degenerous NUNUNU! Har väntat ett år på det här tillfället eftersom jag missade förra året då Twilight kom. 

Loooooooooooooooooooooser. :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0