Huvudvärk

En heldag på jobbet, riktigt jobbigt för jag har haft världens hemskaste huvudvärk och tror ni inte grannarna har fest och har karaoke? Det ekar i hela betonghuset...OCH i min skalle. >.<
Nu håller jag på o tvättar och städar, Sofia kommer ju i morgon så det vore ju trevligt om hon slapp o vända i dörren för att det ser ut som fan här. :-P

Familjen känns bara bättre och bättre för varje mail jag får. Vi har anordnat ett samtal nu och hon tycker det låter mycket lovande. Kan det bli bättre? BIG NO.
Min älskling var med i tidningen idag, Bilsport. Han är ju i england på bilmässa, vilket resulterar i att jag läser tills jag somnar så jag ska slippa känna mig så ensam. det enda som är bra är att jag kan använda hans halva till avlastningsläger för alla mina grejor, lika så spikmattan.

I morse vaknade jag dock av att jag hade rivmärken i ansiktet så antar jag legat liiiiite för nära.
Fick även klart för operation nu i februari. Mindre nice att de slarvat bort journaler tre ggr så det tog över en jävla månad innan jag fick en tid. >.< Men nu så kanske det blir ordning på skiten?

Aja, ha det! I morgon blire utgång på Nöjes! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0