Härlig kväll/natt på jobbet :D

Har precis kommit hem från den roligaste stängningen EVER! Sofia och jag roade oss med att leka "sång leken" vilket innebär att man ska sjunga en mening i en sång, sista bokstaven i meningen blir början på nästa sång. Hade det riktigt kul och tiden flög iväg! Vips hade det gått 2,5 timmar! Allt blir så mkt roligare när man har kul och har ett riktigt jäkla bra sällskap! :)

I morgon blire kortispass, men så är det. Behöver lite vila efter tre nätter på jobbet. Kroppen börjar fan bli klen nu. :P (kanske inte den smartaste idén att sitta här istället för att duscha och sova :P)
Idag har jag konstaterat att jag är klen. Jag har verkligen spagetti armar, långa och smala och det finns inte en muskel på dom.


Nej, nu ska jag duscha och sen soooooova länge i morgon. Fast inte för länge, orkar inte vända totalt på dygnen inte....



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0