Friends

Nu sitter jag inlåst i sovrummet eftersom vardagsrummet är occuperat av ett gäng killar som glor på fotboll. Inte mig något emot, får ha en stund för mig själv med bok, choklad, tv och dator. Ska även ta lite kvällsfika sen med kaffe eller te, ska bli gytt.

Dagen på jobbet var riktigt kul idag, vi slog rekord i DT:n och hade det allmänt kul. :-) Sånna dagar är lovely!
Men det ska bli skönt med lite ledighet nu, som lite sovmorgon och sedan en tur på stan och träffa Elin, latte it is. :-) Lägenheten börjar se helt okej ut också efter lite plock hit och dit. Vi suger på att städa och det är inte ens ett skämt. Det ser för det mesta förjävligt ut här...

Nej, nu ska jag slapppppppppppa.

Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0