2010

Jag har varit sämst på att uppdatera, men så är det när man har fullt upp med jobb och sen blev det nyår mitt i allt och den dagen fanns det NADA tid. Nyårsafton spenderades hemma på Jakthornsgatan tillsammans med Jonas & Bea. Eftersom jag jobbade till 17 och började tidigt dagen efter så orkade jag inte festa som en idiot så det blev en härlig kväll tillsammans med goda vänner. Vi bjöd på mat bestående av Potatisgratäng och Fläskfilé samt sallad och vitlöksbröd. Efterrätt av varma frukter och glass. Vi spelade spel, pratade och hade första parkett vid tolvslaget. Vi såg ut över hela stan ifrån vår lägenhet och det påkostade fyrverkeri kalaset på 250 000 kr som Kommunen betalat var verklingen storslaget!

Så jag är mycket nöjd med kvällen!! :) Och nu känner jag mig laddad inför det nya året och hoppas det blir ett kanon år. Förra året var mycket bra!

- Romresa med bästa klassen!
- Skidsemester med vänner
- England och fotboll med älsklingen
- studentveckan med paintball, BodaBorg, studentflaks bygge mm.
- STUDENTEN! (Vädret sög ju get pung, men shit the same!)
- Härligt sommarjobb
- FLYTTAT FRÅN SKITTORSBY och in till babe!
- JOBB efter en mkt kort tid som arbetslös
- 8 KG MINUS sen studenten

Ja, jag är nöjd med året som gått och kan bara ta emot det nya året med öppna armar.
Vi får se vad året erbjuder mig. :)



Ha't fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0