You can hear my heart beating

Stängningen igår gick jätte bra, var rätt dött så vi hann o göra "för stänga" långt innan vi stängde på riktigt. Hur som helst, mamma kom hit vid 10 o hämtade mig sen drog vi till stan och shoppade. Jag köpte mig dock inte så mkt, en handkräm och lite mat till mig och Tom. Dock är jag rätt sugen på massa saker men jag tänkte vänta tills lönen trillar in igen.

Ikväll blire bara att slappa framför tv:n och kolla upp lite grejor. För i morgon blire verkligen heldag på jobbet, 10-19. Jag inhandlade även en ny yoghurt idag, vit persika med vit choklad från Yoggis kollektion "DRÖM", såg skit god ut. Så jag tänkte provsmaka den sen. :-)


Ha det fiiiiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0