Swedish Rally

Sitter hemma i Karlstad nu och är rätt utmattad. Ikväll blire att feta sig framför filmen Yes man! på canal+ och sen blir det sängen direkt!!

Jag stängde i Torsdags, vilket var en hemsk miss av mig. Hur som helst så var det mkt folk och allting gick rätt segt så vi hann aldrig för-stänga så det tog verkligen sin tid. Jag fick stämpla ut runt kvart över två, då var de tyå klara och jag lyckades inte somna förrän efter tre då alla studenter kom hem från krogen och väsnades och skrek och sen, 1,5h senare så ringde klockan för uppstigning!

Helt galet trött så slapp jag köra upp till Torsby i allafall, och var alldeles för trött för att orka sova. Dagen gick smärtfritt, även om jag slumrade in lite då och då. Kallt var det, men riktigt kul! Sällskapet är ju absolut kalas! :-)
På kvällen gick vi ut o åt middag och jag avslutade kvällen vid elva. Dödstrött.

Idag har jag bara njutit av det varma vädret och mått gött. Men som sagt var, är hemma i lägenheten igen och nu ska vi bara slappa!

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0