Söndag = Slappdag? BIG NO

Idag var jag egentligen ledig, men eftersom det försvann cirkus sex timmar i onsdags när jag var till frissan så kände jag att jag kunde ta fyra timmar i Grums idag. Eftersom det är sportlovsbyte så kommer det nog rulla på rätt gött under dagen och jag kommer antagligen inte hinna få någon itroduktion om vart grejor finns, men å andra sidan så gör det ingenting, för min plats kommer vara i DT:n. Ser verkligen fram emot det, vi ska sälja runt 18000 i timmen och då kan ni ju själva gissa att det kommer bli galet med folk!!!! :D

Ja, annars så kommer det hänga massa folk här hemma idag. Aston Villa spelar sin cupfinal idag och så var det hockey någon gång. Men det ligger ju inte direkt i mitt intresse så ska nog inta mitt revir i sovrummet. (Tur att vi har en 2:a!)

Aya, nu ska jag käka lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0