Sommardrömmar

Otippat. Tror ni inte det yrar snö som aldrig förr? Givetvis. Vad vore dagen utan min otur? Det kan man fråga sig.
Min älskling hade städat hela lägenheten igår, det var jätte fint och jag blev jätte glad. :-) Så jag tog tvätten idag, minst 6 maskiner men då är tvättkorgen tom sen.

Jag vill inte ha snö längre, jag vill ha vår, sommar, VÄRME OCH SOL framför allt...
Tänker tillbaka till förra sommaren, den var helt okej. Inte den bästa, men jobbet var det bästa och vädret kunde väl ha gått o lagt sig. Känns konstigt o åka bort lagomt till sommaren, känns helt ofattbart och ibland slår det mig så hårt att jag åker från Tom. Ibland ångrar jag mig jätte mycket, men jag kan inte vända nu.

Tom är en så stor del av mitt liv, så det kommer att bli så tufft att åka ifrån honom och att ha den ovetande känslan om vi kommer bryta upp eller försöka få det att gå ihop under året jag är borta.




    Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0