Old memories

Idag var jag hem till Torsby för att slinga håret. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, det blev inte ljust, det syns liiiiiiiiite slingor i någon ljusbrun färg. Eftersom det var så mörkt från innan så tyckte hon inte det skulle se så snyggt ut med helljusa kontraster till det mörka, så visst, jag är nöjd.

Nu ska jag tvätta håret som faen så att färgen orkar släppa lite så ska jag be Elin slinga det sen om några veckor. ;-) I know you want it Elin!! I allafall så passade jag på att ta en fika med en gammal bästis, Louise!
Det känns så skönt o träffa henne, för allting känns som vanligt. Det känns inte ens att vi inte träffat varandra eller pratat med varandra på två år! Efter fikan följde jag med henne hem, för hon och Elli skulle plugga Matte C. Jag följde nog mest med som moraliskt stöd för när jag kollade i boken så hade min hjärna redan sorterat all matte i "kompost" delen. Jag tycker det är skit bra tjejer att ni skaffar Matte C i betygsdokumenten. TUMMEN UPP FÖR ER! (Y)


Man är verkligen på rullande fot när man kommer hem, jag är knappt hemma eftersom det är så många jag ska besöka. Hur som haver så var det en kanondag! :)


Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0