Löning

Idag kan jag verkligen meddela att folk har fått löning. Har rullat på hela dagen och nu på kvällen ska vi inte ens prata om! Jag brukar oftast vara DT 2 vilket innebär att jag packar all mat som bilarna har beställt, när hela familjer ska beställa och skrapar ihop sissodär 5 menyer och det sedan rullar på så i två timmar, ja då lägger hjärnan av och man läser på skärmen och kroppen fattar. Man är inne i en dvala, bokstavligt talat.
Men...... Lärorikt och det lägger sig i erfarenhetsbagaget.

Har nästan precis kommit hem och ska snart ta en dusch. Måste bara varva ner lite. Jag var även en sväng på stan idag innan jobbet och fick med mig några pockets från Åhléns, hoppas de är lika bra som de verkade. :-)
Annars har det inte hänt så mycket idag, jobbet och så har det börjat snöa igen (!) vilken skräll... Har också pratat lite med min Hostfamily och jag längtar verkligen tills det är dags!

Hoppas också att Elin och Sandra kommer över och matchar det så bra så det blir sista månaden när jag ska resa runt lite själv. Att resa till olika ställen i USA med sina bästa vänner kan väl aldrig slå fel? :-P

Aya. Ska väl kanske försöka duscha av mig lite BK lukt...

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0