Jobb grejor

Idag var det dags för informationsmöte för oss medarbetare, mötet hölls hos chefen och där i hans och hans sambos lägenhet (som för övrigt var SUUUUUUUUUPER FIN!) som vi befann oss hos vid 18 snåret. Inledde med det vanliga, lite siffror, vad vi kan göra bättre osv. Även januaris medarbetare skulle koras och JAG blev den utvalde! :-D

Jag blev jätte rörd av motiveringen och kan inte annat än känna mig nöjd. Tummen upp för det! (Y)
Därefter begav vi oss till ett biljardställe och mötte upp lite annat bk folk och hade det allmänt trevligt. Personligen tycker jag det är jätte kul o ses utanför jobbet, all stress försvinner så man kan bara slappna av och vara sig själv. :-)

I alla fall, i priset som månadens medarbetare så ingick inte bara ett presentkort utan också en inbjudan till ArbetsLedarnas stormöte (där alla AL:are i regionen träffas) och sedan utgång. Ska bli jätte kul! :-) Få en större inblick i företaget och sådär.

Men nu, NU mina kära vänner ska jag lägga mig och sova. Jag är dyng trött. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0