Jag hatar avundsjuka.............

Åkte på en stängning igår då en kille på jobbet är sjuk. Kanske inte precis vad kroppen behövde, men med lite Burn energidryck och lite alvedon o nässpray så gick det gallant!! Stämplade ut runt 1-tiden och då vare ändå jag som körde disken (vilket jag inte gör så ofta, så har inte fått in den rätta knycken) så jag tycker det gick riktigt bra.

Ni kan ju gissa om jag orkade städa undan här hemma igår? Rätt svar. NO. Så jag tänkte ta tag i det idag istället, seriöst. Så får Tom dammsuga här sen. Jag tycker om att vi delar upp allting som ska göras, för det är så det ska vara (enligt mig). Och jag tycker vi jämnar ut det riktigt bra de flesta gångerna. (Y)


Väntar för tillfället på mina byxor som jag beställde för jätte länge sen, samt inbetalningskortet till AP som jag kan ta med hem till fredan och sen ett möte med ambassaden.

Men nu ska jag försöka käka lite frukost, om matlusten orkar infinna sig.
Byeeee.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas verkligen att vi kan bli med, för som det ser ut just nu så har vi ingen som vill köra. Jag är jätte osugen på det och desamma gäller Erik. Men vi jobbar på det! Jag hoppas verkligen jag kan bli med, för jag har också tagit ledigt:P

2010-02-10 @ 16:45:12
URL: http://xophia.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha dina omtalade brallor. Hoppas verkligen dom är bra, så mkt energi JAG har lagt ner på dom ;) haha. Puss på dig stumpan <3

2010-02-10 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0