Full vecka!

Det är alltid lika kul o stämpla ut på söndagar och se hur mycket man jobbat under veckan, denna vecka var det halvbra med cirka 34 timmar. Inte så pjåkigt med tanke på att jag igentligen skulle jobba 10 timmar i veckan från början. ;-) Lönen i Mars blir inte så dum!! Men det är jag värd, eftersom jag sliter hårt. (Ibland måste man berömma sig själv! Glöm inte det.)

Idag var vi färre personal eftersom vi trodde att snöovädret skulle hålla i sig och inte bringa så mycket folk. Tvärtom säger jag bara. Klarblå himmel med härlig sol, sportlovsveckan börjar för Göteborg och det enda som höll i sig var folkflödet. Herre jesus säger jag bara! Men vi löste det bra ändå med hjälp av ett riktigt gott samarbete och bra kommunikation. Jag kommer verkligen sakna jobbet...

I morgon hoppas jag också på strålande sol, dels för att jag är ledig och faktiskt kan studera den ute i friska luften och för att jag ska träffa Elin och gå en promenix (i soooooolen). Sen på onsdag ska jag hem till Torsby och göra slingor, jag orkar inte hålla efter den mörka färgen längre så tänkte slinga mig i lite olika nyanser av ljust så att min vanliga hårfärg kan få växa ut utan att det blir så tydligt. Är dock osäker på det ljusa, var så länge sen jag var ljus nu, och mina mörka drag passar bra ihop med det mörka håret PLUS att min blandade ögonfärg framkommer lite bättre.

Men, nu blire naturell. ;-)

En kopp te, nya veckorevyn och lite italiensk glass låter som en härlig kvällssysselsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0