Framtids planer

Jag har funderat fram och tillbaka på vad jag ska plugga sen när jag kommer tillbaka och har väl kommit fram till en grej i alla fall. Det heter  Psykolog. Det är något jag verkligen velat bli sen evigheter men alltid fruktat att det kommer bli tufft. Men grejen är ju att jag verkligen vill hjälpa alla de som inte kan hjälpa sig själva och som behöver någon utomstående att dela sina tankar med. Så just nu ligger bollen där, den hinner kanske flytta sig lite, men just nu är det så.

Det hela började med att en jag träffat två ggr trodde jag jobbade inom något liknande. Han fick nog en smärre chock när han fick höra att jag jobbade på Burger King. :-P Men i alla fall, att någon man bara träffat två ynka ggr tror att man jobbar inom dessa saker borde ju innebära någonstans att det är det jag är ämnad för? :D

 

Nåväl. Vi säger så.


Kommentarer
Postat av: Bea

Du skulle passa jätte bra som psykolog, sattsa på det!!

2010-02-04 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0