Förkyld.com

Jag har åkt på en förkylning igen, men det är nog bara kroppens sätt o säga ifrån. Har ju blivit lite mkt på jobbet nu på sista tiden, så det är inte så konstigt.
I går var mamma här, så vi hade en heldag på stan. Fick med mig lite smått o gott hem och det bästa var givetvis min nya Jolly Bok! Jag blir lika lycklig som alltid när jag hittar en i hyllorna på de olika second hand affärerna. :-)
Dock är det svårt o få tag i dom, eftersom de är så gamla och inte säljs i vanliga bokaffärer.

Idag tänkte jag bara slappa järnet och ladda för jobb i eftermiddag. Man får bita ihop ändå, även om man är helt igen snorad. Borde också plocka ihop lite här hemma, det ser ut som fan här. Dammråttor stora som fotbollar typ och kläder och grejor överallt. Det suuuuuuuuuger.


Nu blire rött te (som innehåller mest antioxidanter för er som vill vet) och så blire lite varmt vatten med förkylningshonung.


Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0