Alla hjärtans dag

Idag infann jag mig på jobbet för ett kortare arbetspass, vilket var skönt. Det var inte så överdrivet med folk och vi var mkt personal så det hela rullade på bättre än någonsin! Jag fick gå hem tidigare och ringde min sambo för upphämtning. Vi skulle avnjuta en romantisk middag på en otroligt mysig restaurang inne i stan, Fontana di Trevi. Dock fick vi vänta drygt 30 min innan någon tog vår beställning, och innan vi fick in maten hade det gått nästan 1,5 timme!! Skandal om ni frågar mig. Maten var god, stämningen var mysig men tiden fick verkligen avslag....

Hur som haver. I morgon börjar ny vecka och mkt jobb! Hoppas jag hinner med en latte tillsammans med Elin innan jobbet i morgon. Har krockat rätt bra på senaste tiden med mina jobbtider och hennes skolarbete. Men så är det att ligga på topp! ;-)

Nu tänkte jag se på Blåsningen. wihooooooooooooooooo!

Ibland känns det som att hela livet är en blåsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0